fbpx

班衫設計五大攻略

/, 最新消息, 班衫, 班衫設計/班衫設計五大攻略

班衫設計五大攻略

9月開學嘅時候,又係一年一度整班衫嘅季節,負責班衫嘅同學仔一定遇過或者會遇到好多難題,好似 點樣設計用邊款衫價錢問題 等等,呢啲問題等我地係呢個班衫設計攻略/教學入面一一解答啦!

如果大家有自己嘅設計,你地可以send電腦檔比我地進行印刷,我地係無任歡迎的!

但係我相信有好多同學仔都未必有idea點樣設計咁重要嘅班衫,又或者未必用電腦畫到圖比我地。唔緊要,繼續睇落去,我地有解決方法比你地

  1. 參考本店自家圖案設計 #ohteestyle


    可以從眾多圖案中選取自己喜歡的,我們可以改成想要的文字及顏色
    本店自家圖案設計:
    ▾▾▾▾▾▾▾▾▾▾▾▾▾▾
    https://ohtee.hk/獨家設計庫/


    例子:
    #ohteestyle155 改字 → We are 6A Family

    #ohteestyle138 改字&改色 → WE’RE 6Dazzle 2017

  2. 書法中文字

    正所謂簡單就是美,班TEE或者班褸只需寫上夠曬型嘅書法中文字,輕鬆成為全級最靚班衫啊!
    除左用普遍見到嘅書法字體之外,我地更會提供OHTEE中文書法字體,詳情歡迎隨時向我地查詢!


    例子:
    普通中文書法字體: 搏盡無悔

    OHTEE中文書法字體

  3. 刺繡圖案或文字


    想令班衫有少少與別不同?可以考慮一下以刺繡方式製作,繍自己的班名,簡單得黎帶點不一樣。

    P.S. 刺繡需要20件起訂及每件都一樣的


    例子:



  4. 英文名 + 學號

    想真正擁有屬於自己的班衫?可以喺背面或手袖加印數字及名字,咁就真真正正係獨一無二喇!

    例子:

  5. 砌字班名

    唔想就咁一個字母咁印?可以試下將全班同學+老師嘅名砌成自己嘅班名,好似下面幅圖咁!

    例子:

    以上都係一啲既簡單又靚嘅班衫設計,希望可以幫到大家,刺激到你地嘅創意,整到一件滿意嘅班衫啦!

    大家可以係 聯絡我們 或者網站右下角搵到各種聯絡方法搵我地架,我地好期待見到你地嘅製成品啊!

2019-04-02T13:53:10+00:00